رشد مو با قرص ال دی

پر پشت شدن موها با قرص ال دی در قدیما به این باور داشتن که در رشد موها بسیار تاثیرگذاره ولی امروز با پیشرفت علم در زمینه مو و درمان ریزش موها به نتیجه رسیدند که قرص های ال دی در رشد فولیکول های مو تاثیر ندارند. حتی ریزش مو آندروژنیک که ریزش موها به صورت ارثی می باشد قرص ال دی بر اساس آزمایشات انجام شده بروری افراد مختلف نتیجه مثبتی از قرص ال دی برای رشد موها مشاهده نشده است. توصیه کلینیک تخصصی کاشت مو برای افراد که دچار ریزش مو شدند در ورهرله اول مراجعه به کلینیک کاشت مو می باشد . بعد از انجام آزمایشات تخصصی بروری موهای سر علت ریزش مو مشخص گردد و بعد بهترین روش درمان موها توسط متخصص مو به شما اعلام شود.

رشد مو با قرص ال دی

اگر قرص ال دی بصورت خودسرانه مصرف شود می تواند در هورمون های بدن تاثیر گذاشته و منجر به آسیب برای اندام و عضو های بدن شود. حتی در برخی از موارد می تواند منجر به ایجاد لکه های پوستی در بعضی از اندام شود که می تواند زیبایی پوست شما را تحت شعاع قرار دهد و فکر و ذهن شما رو درگیر نماید. پس استفاده قرص ال برای موها چه در آقایان و بانوان توصیه نمی شود.

هورمون درمانی یکی از روش ها برای درمان ریزش مو و همچنین پر پشت کردن موها می باشد ولی استفاده از قرص و محلول های شیمیایی برای موها نه نتها کمکی به درمان ریزش موها نکرده بلکه می تواند برای موهای سر عوارض داشته باشد. فقط در برخی از موارد آن هم با توجه به نظر پزشک و متخصص مو استفاده از روش های هورمون درمانی مثل محلول های شمیایی استاندارد موثر بوده ولی در اکثر مورد این روش تاثیر خاصی نداشته و برای درمان ریزش مو می توان از روش های جاگیزین استفاده کرد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *