کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit متدی می باشد که در آن به شکل همزمان فولیکول های مو از ناحیه دهنده (بانک مو) جدا شده و در ناحیه گیرنده (بدون مو) کاشته می شود. کاشت مو به روش fit متدی کمتر تهاجمی که متخصص کاشت مو واحدهای مو را از پشت سر یا ناحیه بانک مو جدا کرده و با مهارت بالا آن ها باز در ناحیه ای که به آن احتیاج می باشد، پیوند می زند.

 

کاشت مو به روش FIT باید توسط متخصص جراح واقعا حرفه ای و با تجربه (مهارت) بالا در زمینه کاشت مو می باشد تا عمل کاشت مو به روش FIT را با موفقیت به اتمام برساند. در این متد و روش موفق کاشت مو تراکم بسیار مناسب، خط رویش خیلی طبیعی و نداشتن وجود نمای عروسکی فقط به تخصص جراح شما بستگی دارد. هرچه دانش، مهارت و تجربه جراح متخصص مو  شما بیشتر باشد، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

یکی از نگرانی های متقاضیان کاشت مو در کلینیک کاشت مو  FIT این است که به دلیل زمان بر بودن این روش، تاثیر منفی روی عملکرد جراح کاشت مو بگذارد، اما خوشبختانه به دلیل حساسیت بالای مدیران ارشد مجموعه در انتخاب جراحان و آمادگی های تست شده از ایشان جای هیچ نگرانی در این مورد نمیباشد.

 

کاشت مو به روش FIT در مجموع برای درمان آلوپسی آندروژنتیک یا الگوی طاسی مردانه نیز کاربرد داشته و می تواند بخوبی این عارضه را درمان نماید. این فرم ریزش مو مردان باعث ضعیف شدن قسمت های عمده ای از مو سر اشخاص شده که مهمترین بخش آن قسمت شقیقه ها (جلویی موها) می باشد، پس مهارت و تجربه جراح کاشت و پیوند مو در به وجود آوردن یک خط رویش واقعا طبیعی بصورت کامل به چشم می خورد و کل فرآیند کاشت مو را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

منبع: کلینیک نگین ایران نوین

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *