کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt

در متد ترمیم موی HRT که قیمت بسیار گزافی دارد، در واقعیت کاشت مو و پیوند مو بصورت طبیعی انجام نشده است و چیزی مثل کلاه گیس در زیر پوست سر شما قرار می دهند.

اصطلاح HRT و مابقی اصطلاحات همانند مانند SUT و … همشون مربوط به ترمیم مو می باشند. در روش کاشت مو HRT موی مصنوعی مثل مو سر شما در کنار موهای طبیعی شما قرار گرفته و با کلاه گیس هیچ فرقی نمی کند. مرتبط ساختن این متد ها با روش های استاندارد و تایید شده کاشت مو مثل FIT و FUT کار اصولی نمی باشد. کاشت مو یک رشته تخصصی پزشکی به حساب می آید که در آن فولیکول های مو بصورت زنده از یک قسمت سر که مقاومت بالایی در برابر ریزش مو دارند به قسمت بدون مو متقل می شوند.

کلینیک کاشت مو

دوباره این اصطلاح کاشت مو به روش  HRT همان طور که خود اشخاصی که این کاشت و پیوند مو را انجام می دهند نیز گفتند که از موی مصنوعی استفاده شده است و هیچ ربطی با کاشت مو و پیوند طبیعی مو ندارد . این متد برای اشخاصی که بانک مو ندارند یا بانک موی ضعیفی دارند می تواند متدی مناسب باشد و ما نفی کننده آن نیستیم، اما در صورتی که شخص از بانک مو خوب و قوی برخوردار باشد، انجام کاشت موی طبیعی مسلما از لحاظ مزایا و هزینه کاشت مو قابل قیاس با موی مصنوعی از هر نوع و هر روشی نخواهد بود .

HRT همان موی مصنوعی (کلاه گیس) است این متد در حال حاضر قدیمی شده و فقط در برخی از موارد کاربرد دارد که امکان کاشت مو و پیوند مو به هر دلیلی وجود نداشته باشد .

مرکز کاشت مو به روش hrt در تهران

معایب اصلی ترمیم ، پیوند و کاشت مو به روش hrt

قیمت بسیار گزاف نسبت به سایر روش های پیوند و کاشت مو

حالت موها به شکل مصنوعی درمیاد

در موقع تفریح های آبی مثل شنا به مشکل برمی خورید

تعویض موها بصورت دوره و پرداخت هزینه

موها رشد ندارند پس حالت یکنواختی مو به وجود می آید

نگهداری سخت و خاص موها به دلیل مصنوعی بودن آنها

مزایای کاشت مو به روش hrt

احتیاج نداشتن به بانک مو

حداقل تعداد جلسات کاشت

کسب بهترین نتیجه در مدت زمان کوتاه

شبیه بودن موها به موهای طبیعی

 منبع: کلینیک نگین ایران نوین

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *