تقویت موهای صورت مردان

تقویت موهای صورت مردان با روش های طبیعی و خانگی ( پرپست کردن ریش و سبیل )

برخی از آقایان از کم پشتی و یکدست نبودن ریش و سبیل رنج می برند البته اکثرا از کمی ریش رنج می برند ولی برحال برای افزایش رشد ریش و سبیل در ابتدا می توان از روش های طبیعی و خانگی برای درمان و افزایش موهای صورت استفاده کرد. در بیشتر آقایان و حتی مردان جوان داشتن ریش یکدست و پرپشت در ظاهر آنها بسیار تاثیر گذار بوده و  می تواند چهره ی آن ها را جذاب نماید. خب چطور ریش و سبیل پرپشت داشته باشیم.

راه حل اول استفاده از ترکیب آب لیمو و پودر دارچین

طی آزمایشات انجام شده بر روی آقایان استفاده از ترکیب آب لیمو و پودر دارچین یکی از روشهای بسیار موثر در پرپیشتی ریش و سبیل می باشد. کافیست ماسک آن را با دستور العمل زیر استفاده کرده تا نیتجه مثبت را بر روی موهای صورت خود ببینید
یک قاشق سوپ خوری پودر دارچین به همراه دو قاشق سوپ خوری آب لیمو تازه (بهتر است آب لیمو توسط خودتان گرفته شود) مخلوط کرده تا بصورت خمیر بیاید، بعد از آن خمیر را آرام بروری پوست قرار داده به مدت 30 الی 20 دقیقه روی پوست بماند و پس از آن پوست صورت را آبکشی کنید برای اثر گذاری این روش پیشنهاد می شود روزی دو بار از این ماسک استفاده کنید. در نظر داشته باشید اگر از مواد غذایی مثل دارچین یا آب لیمو حسایت (آلرژی) دارید پیشنهاد می شود از روش های دیگر برای پرپیشت کردن ریش و سبیل (موی صورت) استفاده کنید.

انواع روش ها و ماسک ها برای تقویت موی صورت

  • ماسک دارچین و آب لیمو (توصیه می شود آب لیمو توسط خودتان گرفته شود)
  • استفاده از روغن نارگیل و روغن رزماری
  • اسفاده از روغن اوکالیپتوس
  • در برخی از موارد ماساژ درمانی نیز موثر می باشد.

برای مطالعه بیستر در زمینه روش های پرپشت کردن ریش و سبیل (افرایش موی صورت) به سایت کلینیک تخصصی کاشت مو مراجعه نمایید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *